lørdag 21. november 2015

Torpet nymalt



I høst fikk vi malt huset torpet! 
Det var sårt trengt. Rødfargen er falufarg. Gelenderet på verandaen i andreetasje valgte vi å ikke male, da det skal skiftes til sommeren. Ellers er alt nymalt :) 




Og samboeren har vært dyktig, for han har nemlig vært kreativ og lagd pyntelister og andre detaljer ved inngangspartiet. Etterhvert kommer det også hjørnepynt, pynteklosser på vinduer og mønekors. Dere kan tro jeg gleder meg! :)







Bildet under var jeg riktig så heldig med følte jeg! Minste snuppelure satt så fint på trappa og gliste i det jeg skulle ta bilder, så jeg skyndtet meg å knipse. Ja, for de av dere som har små barn, vet at disse fotoøyeblikkene blir borte fortere enn man rekker å si "julenisse".



Som dere kanskje har lagt merke til, så er ikke mine oppdateringer på facebook og på bloggen vært regelmessige. Det har vært mye å sette fingrene i med familie, jobb, og fulltidsstudie. Det har vært altfor få besøk på torpet i høst, da tiden rett og slett ikke har strekt til. Og dermed har også bildene uteblitt. Er jo nokså utfordrende å skrive blogg fra et sted man bare er av og til. 
Men håper dere følger oss og innleggene, selv om de bare kommer nå og da! 

Ønsker dere ei flott førjulstid! :)

- Kine Marie



4 kommentarer:

  1. SÅ flinke dere er
    alltid noe å hengefingrene i når man har sånne hus
    blogging skal være kos
    så blogg når det passer sånn du
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott rødfarge, helt riktig på et torp! (",)

    SvarSlett
  3. Dere er superflinke- det er så koselig der :)

    Ønsker deg fine dager

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Did you know there is a 12 word sentence you can tell your crush... that will induce intense feelings of love and instinctual attractiveness to you deep within his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, adore and protect you with all his heart...

    =====> 12 Words Will Fuel A Man's Desire Impulse

    This instinct is so built-in to a man's brain that it will drive him to try better than before to to be the best lover he can be.

    As a matter of fact, triggering this dominant instinct is absolutely essential to achieving the best ever relationship with your man that the second you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll soon notice him open his heart and mind for you in such a way he never expressed before and he'll recognize you as the only woman in the universe who has ever truly understood him.

    SvarSlett