tirsdag 15. september 2015

Hjemmesnekret kjøkken


Jeg er utrolig heldig som er samboer med en ekte handyman! 
Men noen ganger må man trå til selv også! 
Så i sommer har jeg bygd kjøkken.
Ok, så kanskje hvem som helst kan greie det?
Men jaggu er jeg stolt! 
Det må være lov?

Fikk mange gode råd og tips underveis.
Det var mange forskjellige verktøy som skulle til,
så her var det bare å sette i gang å prøve.

Tror det som var morsomst å få til var å gjære panelbordene i hjørnet!

"III gjære v1v2 (ty. gehren) i snekring: føre endene av bord, lister sammen i skråsnitt slik at de møtes i en vinkel"

Hvem skulle trodd jeg skulle få til det ;)


Og her er resultatet av kjøkkensnekringen min!







Maks utnyttelse! 
Her er 18 cm brede rom til ting som bakepapir og aluminiumsfolie. 




Jeg tror jeg må ønske meg et ordentlig kamera etterhvert, 
for jaggu er det vanskelig å få bra lys på bildene bare med iphone.





Fra før av hadde vi kun en oppvaskbenk for ekstra lave mennesker ;)
Så det er utrolig deilig å nå ha en ordentlig arbeidsbenk når man skal i gang med middagen eller skal bake!

Nå har jeg fått tatt noen ordentlige bilder av stua også som jeg skal vise dere etterhvert.
Følg med videre.

5 kommentarer:

  1. Jeg er veldig imponert. Ikke alle hadde fått til dette.

    SvarSlett
  2. Utrolig bra. Så flink du er.
    Dette ble veldig bra.
    Nei tror ikke jeg hadde fått til noe slikt.
    Dere står virkeldig på :)

    SvarSlett
  3. Så deilig å få en god benk og jobbe på og skap og ha kjevler, bakeboller og alt det der i. Smart med de små rommene til aluminiumfolie, bakepair osv.
    Den er lekker og praktisk :) Nostalgisk og perfekt. Du er superdyktig- ikke nok med at jeg har en handysønn jeg har en handy svigerdatter også :)

    Ønsker deg fine og glade dager

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Tøft, jeg er søkkimponert! Det blei veldig flott, så du har utvilsomt gjort en meget bra jobb. (",)

    SvarSlett
  5. As stated by Stanford Medical, It's really the SINGLE reason women in this country get to live 10 years longer and weigh on average 42 lbs lighter than us.

    (And actually, it is not about genetics or some secret diet and absolutely EVERYTHING to around "how" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "what"...

    Tap this link to discover if this easy questionnaire can help you release your true weight loss possibilities

    SvarSlett