mandag 7. september 2015

Godstemning på kjøkkenet



I sommer kom jeg over et fantastisk kupp: 
Denne flotte lampa som har fått sin plass på kjøkkenet.


Nye puter har også fått plass i benken. 
Synes det er veldig passende å blande rødt, hvitt og blått på et landlig kjøkken.
Synes det gir en litt rustikk følelse! 


Denne lampen er av nyere tid, men fant den på et jatteloppis til 100 kr! 
Røverkjøp kaller jeg det.
Den setter virkelig riktig stemning på kjøkkenet vårt. 




Levende lys setter også stemningen! 
Kjøkkenet er husets hjerte, 
så her tilbringer vi mye tid.
Det går i mat, brettspill og gode samtaler :)




Jentene hopper av glede hver gang de hører vi skal på hytta. 
De elsker å være der,
og det gjør vi også :)

Neste uke skal jeg vise dere hva jeg har lagd til kjøkkenet! 
Ble litt av en forandring.. 

3 kommentarer:

  1. For en fin lampe. Og du jeg er enig i rødt og hvitt eller også blåt t og hvitt. Kjøkkenet er et herlig rom.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se - kjempekoselig kjøkken :)

    Ha det så bra

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Så lekker lampe! og koselig kjøkken, fine farger.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett