onsdag 6. mai 2015

Et halvt bord


Mamma, hva er det??

For lenge siden delte jeg og svigermor et lite bord i to,
og brukte det som et konsollbord i gangen. 
Mitt står der fortsatt, 
men svigers flytta akkurat og trengte ikke sitt lengre.
Da fikk det sin plass her. 
Fungerer perfekt som et lite serveringsbord ute på trappa :)


Dere kan tro storesøster ble nysgjerrig på hva mamma drev med her..
Hun kom løpende til,


..og ble svært overrasket!


Til tross for at det bare var kjøpeboller fra dagen før, 
så var det ikke baaare bare i barneøyne <3


Lillesøster var strålende fornøyd også.
Her koser hun ser med saft, eple og banan. 
Og kua (bamsen) er alltid med!


Torpet er blitt et sted for rekreasjon.
Godt å komme seg bort fra alt.
Selv om oppgavene står i kø 
så er det masse plass til avslapning.
Denne jenta har i tillegg fått betennelse i skuldrene,
og kan ikke gjøre de aller største oppgavene nå.
Men litt dilling og dalling som dette gjør noe med meg :)

2 kommentarer:

  1. Så koselig å se de gamle møblene i nytt hjem /torp. Kjempefine bilder av de aller beste :)

    God helg klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. (",)
    Din blogg var et nytt bekjentskap for meg, men her var det mye spennende. Dere har et kjempeflott prosjekt på gang!

    SvarSlett