søndag 22. mars 2015

Gangen oppe før og nå!



Strøk etter strøk er blitt malt.
Litt pirkearbeid igjen rundt listene.
Men noe møbler bare måtte på plass!
Er jo så gøy å få en smakebit.



Gangen oppe som den var før..


Nå ser den slik ut! 
Mange timer med maling for mange mennesker.
En ekstra stor takk til mamma med malekosten!
For en innsats!


Veldig gøy å få ting på plass.
Har ikke hatt med så mye puter og pynt opp i huset enda,
men heldigvis hadde svigermor lagt igjen puter og pledd.
Så da ble det litt ordnings!


I enden av rommet fikk et lite skrivebord fra svigers stå!
En fin liten aktivitetsplass for jentene.

Om 5 dager reiser vi opp igjen med hengeren og bilen full.
Da er det duket for påskeferie.
Og jeg håper noen av svenskene holder antikkmarkedene og loppisene
sine åpne i de mellomdagene i påsken, 
for jeg har veldig mye jeg ønsker meg!

Ønsker dere alle en fin uke!





7 kommentarer:

  1. Sååååååååå fint :) Og liker godt skinnet som er i taket. Bra maling :) Skuvsenga, bordet og alt sammen passer perfekt.

    Ha en fin ny uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)
    så gøy at skjønne Monica la ut denne på facebook
    for da fant jeg jo deg<3
    masse å glede seg til her ser jeg
    legger meg til som føller
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Så koselig at du vil følge oss på ferden på vårt lille røde torp i Sverige :)) Veldig spennende prosess for oss og artig at noen vil følge!

      Slett
  3. For en jobb og for en forskjell :-) Gleder meg til å følge med videre :-)

    SvarSlett
  4. Så fint det blev!
    Jag tror säkert att Antikhandlarna och Loppisarna här i Sverige har öppet under mellandagarna.
    Ha en fortsatt fin vecka!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  5. Skal si det ble forandring og litt av en malerjobb som er gjort her. Gleder meg til fortsettelsen.

    SvarSlett